ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

زندگی انسان آکنده از تردید، هرج و مرج و درهم آمیختگی است، اگر «ایمان» نباشد.

وجه تسمیه "ضد روش" از عنوان کتابی است با نام "بر ضد روش" از فیلسوف علم معاصر “پل فایرابند”، که روش های موجود در تحقیق و علم را به بوته نقد می کشاند.

از این حیث "وبلاگ ضد روش" بنا دارد به تحلیل و بررسی مسایل علوم تربیتی با نگاه نوین و انتقادی بپردازد.


شنبه, ۳ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۲۹ ق.ظ

مهدکودک درختی در ژاپن

مهد کودک‌ها باید برای بچه‌ها هیجان انگیز باشد، حالا مهد کودکی در ژاپن از یک درخت برای این‌کار استفاده کرده است. یک درخت قدیمی در تاچیکاوای ژاپن به دلیل یک طوفان بزرگ از بین رفته بود، در حالی که به نظر می‌رسید این درخت از بین رفته، اما خودش را رفته رفته ترمیم کرد و به زندگی برگشت و حالا برای احترام به او، مهدکودکی را در اطرافش برپا کرده‌اند.

http://s8.picofile.com/file/8315494626/200385_ss94_09_221.jpg

 مهد کودک فوجی در سال ۲۰۰۷ اطراف این درخت و با استفاده از شیشه، آهن و چوب ساخته شده است. چیزی که این مهد کودک را خاص می‌کند، این است که مهم نیست شما از کدام طرف وارد آن شوید یا در کدام اتاق باشید، زیبایی‌های درخت در همه جای مهد کودک دیده می‌شود و البته اصلا جای خطرناکی برای بچه‌ها به حساب نمی‌آید. نحوه طراحی منحصر به فرد این مهدکودک علاوه بر ایجاد فضایی نامحدود برای بازی کودکان، به‌گونه‌ای است که حس شور و اشتیاق را دائما در آن‌ها تازه نگه می‌دارد. هر ماه در مهدکودک فوجی معلمان و دانش‌آموزان میز و نیمکت‌های کلاس را به فرم جدیدی کنار هم می‌چینند تا حتی نحوه چیدمان صندلی‌ها برای کودکان ملال‌آور نباشد.

دانلود کلیپ:

مهدکودک درختی در ژاپن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۳
Bakhshi and sabagh

نظرات (۱)

سلام
وب خوب و زیبایی دارید.
با آرزوی موفقیت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی