ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

زندگی انسان آکنده از تردید، هرج و مرج و درهم آمیختگی است، اگر «ایمان» نباشد.

وجه تسمیه "ضد روش" از عنوان کتابی است با نام "بر ضد روش" از فیلسوف علم معاصر “پل فایرابند”، که روش های موجود در تحقیق و علم را به بوته نقد می کشاند.

از این حیث "وبلاگ ضد روش" بنا دارد به تحلیل و بررسی مسایل علوم تربیتی با نگاه نوین و انتقادی بپردازد.


جمعه, ۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۷ ب.ظ

آموزش کارآفرینی به همراه بازی

امروزه با توجه به توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین یادگیری مبتنی بر بازی‌های شبیه‌ساز به‌عنوان یک ابزار آموزشی اثربخش نقش بی‌بدیلی را در بهبود یادگیری فعال و مساله-محور شایستگی‌های کارآفرینی ایفا می‌کند. احتمال اینکه کسانی که از کودکی با کارآفرینی و فوت و فن آشنا می شوند در آینده کارآفرین بشوند، پنج برابر بیشتر از افراد آموزش ندیده است. تنها ۳۷ درصد اروپاییها علاقه دارند کارآفرین شوند. در حالیکه این رقم برای آمریکاییها ۵۱ درصد است.

طرح ابتکاری «دهکده کارآفرینی» در شهر «تارتو» که دومین شهر بزرگ استونی است شروع شده است. در این دهکده کودکان در سنین ۵ تا ۱۸ سال، حین بازی و سرگرمی کارآفرینی را می آموزند و تشویق می شوند برای خودشان کسب و کار به راه بیاندازند. آنها تجربه عملی از کارآفرینی هم بدست می آورند، می آموزند که پول و کالا چگونه در زندگی روزمره مبادله می شود و با مسائلی آشنا می شوند که کارآفرینان با آن روبرو هستند. احتمال اینکه این کودکان درآینده به سراغ کار آفرینی و راه اندازی شرکت بروند بیشتر است.

دانلود کلیپ:

آموزش کارآفرینی به کودکان همراه با بازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی