ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

زندگی انسان آکنده از تردید، هرج و مرج و درهم آمیختگی است، اگر «ایمان» نباشد.

وجه تسمیه "ضد روش" از عنوان کتابی است با نام "بر ضد روش" از فیلسوف علم معاصر “پل فایرابند”، که روش های موجود در تحقیق و علم را به بوته نقد می کشاند.

از این حیث "وبلاگ ضد روش" بنا دارد به تحلیل و بررسی مسایل علوم تربیتی با نگاه نوین و انتقادی بپردازد.


آسیب های فضای مجازی از جمله مباحثی است که چندساله اخیر مورد توجه کارشناسان و محققان تعلیم و تربیت و همچنین محققین امنیت و کارشناسان فرهنگی و اجتماعی قرار گرفته است. یکی از آسیب های این فضا بحث سوء استفاده های جنسی از افراد بویژه کودکان است.

سوءاستفادۀ آنلاینِ جنسی از کودکان یک جرم بدون قربانی نیست: از کودکان نوپا تا نوجوانان، در حال حاضر در بسیاری از کشورها مورد آزار و سوءاستفادۀ جنسی قرار می‌گیرند و هر بار که تصویر و یا ویدئویی از این موضوع به اشتراک گذاشته می‎شود، آن‌ها باز قربانی می‌شوند.

یک گروه بین المللی حمایت از کودکان که مقر آن در هلند است با طراحی یک مدل کامپیوتری سه بعدی که شبیه یک دختر بچه واقعی است برای کسانی که به دنبال سو استفاده جنسی آنلاین از کودکان هستند دام گذاشتند. این مدل که سوییتی نام دارد، وانمود می کند که دختر بچه ای ده ساله، ساکن فیلیپین است. او در مقابل کامپیوتر می نشیند تا به خواسته های مشتریانش گوش بدهد، خواسته هایی از قبیل لخت شدن در برابر وبکم.
مدیر این پروژه می گوید: «این شوک آور است که شما ببینید مثلا یک دختر بچه فیلیپینی ده ساله آنلاین می شود و خود را برای سکس در مقابل پول عرضه می کند و همزمان ده ها درخواست دریافت می کند. شمار این افراد بسیار بیش از آن چه است که بتوان آن را تعقیب کرد. در ده هفته بیش از بیست هزار نفر از این طریق با مدل کامپیوتری ما تماس گرفتند.» اطلاعات هزار نفر از این افراد به اینترپل یا پلیس بین الملل داده شده است تا تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند. به گفته مدیر این پروژه این افراد برای پرداخت سکس در قبال لخت شدن مدل سه بعدی در برابر کامپیوتر که تصور می کردند یک دختر بچه واقعی است حاضر بودند پول بپردازند.
آمریکا، بریتانیا و هند سه کشوری بودند که بیشترین تعداد تماسها با سوییتی از آنها برقرار شده بود.

دانلود کلیپ:

دام در فضای مجازی برای سوء استفاده جنسی از کودکان

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۶/۱۰/۱۷
Bakhshi and sabagh

نظرات (۱)

۱۷ دی ۹۶ ، ۱۰:۱۶ سید حسین سادات رضوی
سلام.وب خوبی داری.ممنون میشم یه سری به وب منم بزنی.اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم بهم خبر بده.یه سری بزن امتحانش ضرر نداره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی