ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

زندگی انسان آکنده از تردید، هرج و مرج و درهم آمیختگی است، اگر «ایمان» نباشد.

وجه تسمیه "ضد روش" از عنوان کتابی است با نام "بر ضد روش" از فیلسوف علم معاصر “پل فایرابند”، که روش های موجود در تحقیق و علم را به بوته نقد می کشاند.

از این حیث "وبلاگ ضد روش" بنا دارد به تحلیل و بررسی مسایل علوم تربیتی با نگاه نوین و انتقادی بپردازد.


دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۰ ب.ظ

از آموزش آنلاین چه می آموزیم؟

سخرانی DaphneKoller در همایش ted:

بهره گیری از روش آموزش آنلاین می‌‌‌تواند یکی از بهترین راه‌‌ها برای توسعه و پرورش نیروهای انسانی توانمند به ویژه در مناطق محروم جهان باشد. این روش نه تنها برای افراد بلکه برای خود دانشگاه نیز مفید خواهد بود چرا که دانشگاه می‌‌‌تواند با دسترسی به تعداد زیادی از افراد به بررسی آماری خطاهای موجود در شیوه‌‌ی آموزشی خود بپردازد و با برطرف کردن آن‌‌ها خود را به دانشگاهی بهتر تبدیل کند.

همگام با پیشروان: آموزش آنلاین و آنچه از آن می‌‌‌آموزیم

دافنه کولر دانشگاه‌ها را متقاعد می‌کند که جذاب‌ترین کلاس‌هایشان را به طور مجانی آنلاین کنند. نه فقط به عنوان یک خدمت، بلکه به عنوان راهی برای تحقیق در مورد اینکه مردم چطور می‌آموزند. هر ضربه‌ی کلید، امتحان مفهومی، فرم‌های بحث همکلاسی‌ها و تکالیفی که خود دانشجو تصحیح می‌کند، منبع داده‌ی تازه‌ای ایجاد می‌کند که نشان می‌دهد دانش چطور پردازش و مهمتر از آن فراگرفته می‌شود.

دانلود سخنرانی:

از آموزش آنلاین چه می آموزیم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۶
Bakhshi and sabagh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی