ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

زندگی انسان آکنده از تردید، هرج و مرج و درهم آمیختگی است، اگر «ایمان» نباشد.

وجه تسمیه "ضد روش" از عنوان کتابی است با نام "بر ضد روش" از فیلسوف علم معاصر “پل فایرابند”، که روش های موجود در تحقیق و علم را به بوته نقد می کشاند.

از این حیث "وبلاگ ضد روش" بنا دارد به تحلیل و بررسی مسایل علوم تربیتی با نگاه نوین و انتقادی بپردازد.


شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ

کودک از نظر وراثت و تربیت

کودک از نظر وراثت و تربیت اثری ارزشمند و دارای محتوای غنی و پشتوانه‌های علمی می‌باشد که توسط عالم وارسته و خطیب توانا مرحوم حجت الاسلام و المسلمین فلسفی و به صورت گفتار مطرح و سپس توسط هیئت نشر معارف اسلامی به زیور طبع آراسته شده است. این اثر ویژگی‌هایی دارد که در مقدمه هیئت ناشر درباره آنها توضیح داده می‌شود:

کتابی که اکنون بعنوان گفتار فلسفی درباره کودک از نظر وراثت و تربیت تقدیم خوانندگان عزیز می‌شود شامل قسمتی از سخنرانیهای خطیب نامی معاصر و دانشمند معظم جناب آقای محمد تقی فلسفی واعظ مشهور است. کسانیکه به بیانات شیوا و رسای معظم له آشنایی دارند می‌دانند که این گوینده توانا مطالب علمی و مشکل را با بیانی ساده و نافذ و قابل فهم عموم ایراد می‌نمایند و هر کس به فراخور ذوق خود از هر طبقه و مرتبه‌ای که باشد از آن استفاده می‌کند.

http://s7.picofile.com/file/8240255826/13910816041.jpg

تربیت کودک که موضوع بحث این کتاب است از مسائل مهم و مورد توجه دانشمندان جهان می‌باشد و در باره آن کتابهای بی‌شماری نوشته‌اند. اسلام نیز به این امر توجه کامل داشته و در قرآن کریم و احادیث، پیرامون تربیت کودک تعالیم بسیاری به مسلمین داده شده است.

در گفتارهای این کتاب، معظم له درباره مسائل مربوط به فطرت و وراثت و تربیت کودک بحث می‌نماید و آراء و افکار بزرگان جهان را به اسلام عرضه می‌دارد و با استفاده از نظریه‌های آنان و انتقاد از بعضی از مکاتب، حقایقی نهفته را آشکار و برتری اسلام را از لحاظ علمی روشن می‌نماید. در این گفتارها از آیات و احادیث مربوطه با اسلوب تازه‌ای ضمن بحثهای متنوع استفاده شده و نیز مقالات علمی و نظریه‌های دانشمندان غرب به مناسبت عینا نقل گردیده است.

دانلود کتاب:

کودک از نظر وراثت و تربیت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۲
Bakhshi and sabagh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی