ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

زندگی انسان آکنده از تردید، هرج و مرج و درهم آمیختگی است، اگر «ایمان» نباشد.

وجه تسمیه "ضد روش" از عنوان کتابی است با نام "بر ضد روش" از فیلسوف علم معاصر “پل فایرابند”، که روش های موجود در تحقیق و علم را به بوته نقد می کشاند.

از این حیث "وبلاگ ضد روش" بنا دارد به تحلیل و بررسی مسایل علوم تربیتی با نگاه نوین و انتقادی بپردازد.


چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ب.ظ

مجموعه مقالات دکتر سعید بهشتی

در این پست و پست های آتی مد نظر دارم که مجموعه مقالات و یا منتخبی از مقالات اساتید برتر حوزه علوم تربیتی را در اختیار علاقه مندان قرار دهم. در این پست به مقالات استاد گرانقدرم جناب آقای دکتر سعید بهشتی می پردازم....

تحصیلات وی در دوره کارشناسی در رشته علوم تربیتی با گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی انجام شده است و فوق لیسانس در رشته ی برنامه ریزی آموزشی انجام شده است و برای دوره ی دکتری در آزمون دکترای همین رشته به عنوان نفر اول بورسیه ی دانشگاه علامه طباطبایی برای کشور کانادا پذیرفته شد  اما به دلیل انگیزه جدی برای اسلامی سازی علوم و علاقه شدید به رشته فلسفه تعلیم و تریت، بورسیه اعزام به خارج را تبدیل به داخل کرده  و از سال 72 تحصیلات دکتری را در دانشگاه تربیت مدرس با تبدیل رشته از برنامه ریزی آموزشی به فلسفه تعلیم و تربیت آغاز نمود. همزمان با تحصیلات آکامیک در دوره دکترا ، تحصیلات حوزوی خود را در فقه و اصول و فلسفه و عرفان نزد اساتید مبرز و برجسته ی این علوم در تهران آغاز نمود که هنوز هم ادامه دارد.

به علاوه کتاب وی به نام « آئین خرد پروری » سال 1387 در جشنواره بین المللی فارابی از میان 304 اثر به عنوان اثر برگزیده، انتخاب و معرفی شد.

دانلود کتاب:

مجموعه مقالات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۲
Bakhshi and sabagh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی