ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

زندگی انسان آکنده از تردید، هرج و مرج و درهم آمیختگی است، اگر «ایمان» نباشد.

وجه تسمیه "ضد روش" از عنوان کتابی است با نام "بر ضد روش" از فیلسوف علم معاصر “پل فایرابند”، که روش های موجود در تحقیق و علم را به بوته نقد می کشاند.

از این حیث "وبلاگ ضد روش" بنا دارد به تحلیل و بررسی مسایل علوم تربیتی با نگاه نوین و انتقادی بپردازد.


مدرسه ابتدایی ایوانهوئه یک مدرسه با آموزش مشارکتی است که در سال ۱۹۲۰ در ایوانهوئه تاسیس شد. این مجموعه تا همین اواخر توسط یک مجموعه روستایی محصور شده‌بود که با درختان «رد ریور گامز» (از زیرمجموعه درختان اکالیپتوس) شاخص می‌شد. علیرغم پیشروی خانه‌های حومه شهر، این مدرسه ویژگی‌هایی را که این منظر روستایی زمانی به آن می‌بخشید حفظ کرده‌است. در مرکز مجموعه، ساختمان‌های اصلی بر اساس تشبیهی به میدان تاون اسکوئر قرار گرفته‌اند. الحاقیات بعدی به مجموعه که در گستره‌ای از سبک‌ های معماری قرار دارند، دارای ارتباط ضعیف‌تری با مرکز فرمی آن می‌باشند.

هدف تیم طراحی، ایجاد یک مرکز جدید برای دانش‌آموزان بزرگتر و یک مرکز علوم بود. این برنامه شامل گستره‌ای از قسمت‌های عمومی آموزشی، پیش‌بینی قسمت‌هایی برای مدرسین دانش‌آموزان بزرگتر و یک مرکز علوم بود که بتواند توسط دانش‌آموزان کم سن‌تر نیز در مدرسه مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود کلیپ:

مدرسه ایوانو استرالیا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۳
Bakhshi and sabagh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی