ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

زندگی انسان آکنده از تردید، هرج و مرج و درهم آمیختگی است، اگر «ایمان» نباشد.

وجه تسمیه "ضد روش" از عنوان کتابی است با نام "بر ضد روش" از فیلسوف علم معاصر “پل فایرابند”، که روش های موجود در تحقیق و علم را به بوته نقد می کشاند.

از این حیث "وبلاگ ضد روش" بنا دارد به تحلیل و بررسی مسایل علوم تربیتی با نگاه نوین و انتقادی بپردازد.


چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ق.ظ

نگاه جسورانه یک هنرمند به خشونت نژادی

نژاد پر ستی نوع خاصی از تعصب است که بر مبنای استدلالات نادرست و عمومیت دادن برخی خصوصیات به گروهی از انسانها، به گونه‌ای غیر قابل انعطاف، شکل می‌گیرد. هرگاه فردی اجازه دهد عقاید متعصبانه اش مانع از رشد و حرکت دیگری شود تبعیض نژادی رخ داده‌است. و آنان که همه ی افراد یک نژاد را از برخی مشاغل خاص، مسکن، حقوق سیاسی، فرصتهای تحصیلی یا تعاملات اجتماعی محروم می‌کنند عاملان تبعیض نژادی هستند.
http://s8.picofile.com/file/8316339926/1478681576_G9Udwm5Pnk.jpg

هنرمند مفهومی و همکار TED سنفورد بیگرز از نقاشی، مجسمه سازی، فیلم و نمایش برای ایجاد مکالمات چالش برانگیز درباره تاریخ و ظلم روا داشته شده به آفریقای سیاه استفاده می‌کند. با او همراه شوید تا او جزییات دو اثر مورد توجه و مشوق‌های پشت هنرش را به اشتراک بگذارد. بیگرز می‌گوید،«تنها از طریق گفتگوهای تفکر برانگیز بیشتر درباره تاریخ و نژاد است که می‌توانیم به عنوان فرد و جامعه تکامل پیدا کنیم»

دانلود کلیپ:

نگاه جسورانه یک هنرمند به خشونت نژادی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۰
Bakhshi and sabagh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی