ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

ضد روش

مرجع تخصصی علوم تربیتی

زندگی انسان آکنده از تردید، هرج و مرج و درهم آمیختگی است، اگر «ایمان» نباشد.

وجه تسمیه "ضد روش" از عنوان کتابی است با نام "بر ضد روش" از فیلسوف علم معاصر “پل فایرابند”، که روش های موجود در تحقیق و علم را به بوته نقد می کشاند.

از این حیث "وبلاگ ضد روش" بنا دارد به تحلیل و بررسی مسایل علوم تربیتی با نگاه نوین و انتقادی بپردازد.


دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۴۰ ق.ظ

فراگیر سازی: انیمیشن جذاب سازمان یونیسف

فراگیر سازی اصطلاحی است که التزام به آموزش و پرورش هر کودک، تا حداکثر میزان مناسب برای وی، در مدرسه و کلاسی که در شرایط عادی در آن حضور می یافت را بیان می کند. این روش در برگیرنده انتقال خدمات پشتیبانی به محل زندگی کودک (به جای انتقال کودک به محل ارائه خدمات) می باشد و فقط نیازمند آن است که کودک از بودن در کلاس سود ببرد ( به جای آن که مجبور باشد با سایر دانش آموزان رقابت کند). مدافعان فراگیرسازی به طور عموم شکل های نوین تر انتقال خدمات آموزش و پرورش را ترجیح می دهند.

http://s9.picofile.com/file/8311038800/images.jpg

فراگیر سازی در آموزش و پرورش مفهومی بحث برانگیز باقی مانده است چون این مفهوم به ارزشهای آموزشی، پرورشی، اجتماعی و نیز به درک ما در مورد ارزش افراد مربوط است. فراگیر سازی کامل به آن معناست که تمامی دانش آموزان، صرفنظر از وضعیت یا شدت معلولیتشان، بطور کامل در یک کلاس یا برنامه عادی خواهند بود، در آن شرایط باید تمامی خدمات به کودکان ارائه شود.

دانلود کلیپ:

فراگیر سازی: انیمیشن جذاب سازمان یونیسف

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۵
Bakhshi and sabagh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی